Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

Start

..... Hallo allemaal dit is nieuw voor mij hoor effe wennen maar ik heb bij deze een heus blog op poten gezet. Een Blog waar ik mijn creaties op wil laten zien. Uitlopend van kaarten, doosjes, ... ehe weet ik nog niet, nou je zult het wel merken. In elk geval een hoop creatieve dingen.

Begin me maar voor te stellen. Ik ben Alexander, getrouwd met Maartje, samen hebben we dezelfde hobby en dat is knutselen.

We zijn met vakantie geweest en ja het kan niet missen we hebben knutselspullen mee genomen.. hieronder enkele foto's.

Ik had een blokje van Authentique Collection: Suave. Hier had ik ooit een foto boekje van gemaakt, maar de restjes lagen er nog. tja daar moet je ook wat mee. Dat zijn 3 kaarten geworden.





8 opmerkingen:

  1. Leuk! Ook een blog, gezellig! Papier herken ik, één van mijn favoriete blokjes. Leuk dat je je restjes ook op hebt gemaakt. De derde spreekt mij het meeste aan, erg mooi zo met de verschillende strookjes.
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je een eigen blog bent gestart! Welkom en alvast heel veel plezier met deze nieuwe verslaving. Ik ken al een aantal van je creaties door de blog van Maartje, maar ik ga je nu hier volgen. Deze drie kaarten zijn al erg geslaagd, leuke opzet en top dat je ook de restjes weet te gebruiken voor zoiets leuks. Groetjes! Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps. Om reageren makkelijker te maken voor anderen, is het fijn als je je woordverificatie uit zet (bij instellingen). Dan hoeven wij niet steeds zo en ingewikkeld en omslachtige code in te voeren bij elke reactie. :-) Misschien ben ik te snel, je moet het vast nog uitzoeken... maar dit leek mij wellicht een handige tip! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha weer iemand om te volgen. Leuk Alexander! Ben benieuwd naar je labelboekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij ook een blog hebt opgezet. Ik ben ook een nieuweling en moet nog een hoop leren. Leuk is het zeker en jouw kaarten zijn super. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie strakke mannenkaarten. Ik ga de onderste vast een keertje liften. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...