Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

Workshop fotoboekje

Een heerlijk dagje uit geweest Bij Oma Dee, lekker geknutseld. We hebben een fotoboekje gemaakt van labels die we aan de bovenkant bevestigen met een ring. Eerst een blokje uitzoeken dat is al een feest op zich, maar wel een hele klus. Ik ben een gezwicht voor Simple Stories; Legacy. De foto's zijn van een dagje Brussel.

De Beurs



De Belgische frieten! niet te versmaden

En het Atomium
Ik heb er met plezier aan gewerkt, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groet, Alexander

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Alexander met je blog, het is ontzettend leuk om te doen maar vooral om te delen. Heel veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alexander, een prachtig label boekje gemaakt door jou, prachtige kleuren, e, ja, het was gezellig die dag.
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het gezellig! Je boekje is mooi geworden. Leuk om neer te zetten en na te genieten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat vind ik dat papier toch gaaf! En je labelboekje is gaaf. Leuke combi van printjes, past perfect bij de zwartwit foto's. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt. De workshops bij oma dee zijn altijd leuk volgens mij.
    Vorige week ben ik met mijn zus en vriendin afgereisd naar Bovenkarspel om een workshop foto envelop album te maken. Was zeer geslaagd.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank! De workshops zijn daar idd altijd erg leuk en gezellig, wij komen er ook graag:-)

      Verwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...