Pagina's

woensdag 19 november 2014

Liftchallenge #76

Ai, ai, ik lopen verkondigen dat bloemetjes niks voor mij is. Nou ja, het is ook niet mijn standaard, toch hou ik er wel van om met enige regelmaat iets te maken wat je anders niet zou doen. Het bloemetje op het voorbeeld van de Liftchallenge gaf mij de inspiratie. Eerder had ik al eens een bloem willen maken van pakpapier wat we nog hadden liggen. Deze maakte ik met de SU pansy-punch. Een splitpen erdoor, en afgemaakt door hem nog beetje verder kreukelen. 


Bloem


Na wat zoeken kwam ik nog een mooi blokje van SU tegen (Fresh Prints) met bloemetjes, wat ik er mooi bij vond. De rand heb ik afgescheurd, dit maakte hem wat speelser. De binnenkant van de kaart is geëmbosst. 





Groet, 
Alexander

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi! Hij is lief, door alle leuke bloemen en ronde vormen, maar de gescheurde en beinkte randen geven het ook weer een stoerder tintje. Heerlijke balans! Ik moest eerst even wennen aan deze vrouwelijke kaart van mannelijke hand, maar dat is natuurlijk gekkigheid want vrouwen maken net zo goed mannenkaarten. ;-) Ik ga je kaart pinnen, ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, verkeerd ingelogd. Deze reactie is van mij! :-)

      Verwijderen
  2. Mooie en tegelijk ook stoere lift door het randje en de bloem. Leuk gecombineerd met het wat lievere papier. Erg leuk dat je weer meedoet, Alexander!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem top! Leuk om soms even buiten je comfort zone te gaan, dat is tenslotte ook de bedoeling van de liftchallenge. Je bloem is mooi en je kaart vind ik super! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, leuk toch een bloemetje. Waarom niet! Heel mooi gedaan. Super het stoere randje. Ik vind h'm mooi.Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...