Pagina's

zaterdag 1 november 2014

Oma Dee Op Tournee!

We hadden gisteren een workshop bij ons thuis. We waren met 8 man. Nadine had leuke voorbeelden gemaakt! Thema was mannenkaarten. We gingen aan de slag om een envelop te maken en deze te versieren. Daarna ook een kaart en een flessenhanger. Basis van alle 3 is kraft papier. Diverse soorten leuk design papier van We're memory keepers: Shine. Daarnaast de nodige touwtjes, knoopjes, houten sterretjes... we konden ons heerlijk uitleven!


Vierkante kaart met een blokverdeling,
op de achtergrond heb ik een letterstempel gebruikt.
Verder is het enkel design in vierkantjes.

In het midden afgewerkt met een rondje
kraft (randen gesponst) en een knoopje.

De flessenhanger, het papier spreekt.
Voorop zit nog een 'envelop' waar 

wat ingestoken kan worden.


Envelop waarvan de voorkant versierd is.


Happy Birthday!


Wij hebben genoten van deze dag!


Groet,
Alexander



5 opmerkingen:

  1. Het was een ontzettend leuke workshop! Lekker stoer, maar ik vind je fleshanger het gaafst geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat Nadine dat bij jullie kwam doen. Kraft is altijd gaaf voor mannen, het papier matcht er goed bij. Heel leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit Alexander. Nadine heeft verteld hoe gezellig het was en dat was ook goed te zien op de foto's. Leuk dat jullie zo hebben genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De voorbeelden heb ik gezien en je hebt er mooi je eigen ding van gemaakt. De eerste kaart spreekt mij het meeste aan. Leuk dat het zo gezellig was, ik hoorde het van Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, cadeau envelop en fleshanger, inderdaad stoer echt voor mannen, blijft lastig...maar jullie zijn er super goed in geslaagd, hoor
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...