Pagina's

maandag 5 januari 2015

DCL #225

Hallo allemaal,

Voor het nieuwe jaar wens is iedereen het beste. Ik hoop dat we dit jaar veel leuke en creatieve ideeën kunnen uitwisselen. 


voorkant


Als eerste gastdesigner van het nieuwe jaar mag ik mijn bijdrage leveren voor DCL, omdat ik met mijn vierkantjeskaart gewonnen had. Erg leuk!
Ik vond het geen makkelijke opdracht, waardoor er eerst het een en ander in de prullenbak belande. Om toch een project te maken wat aan de eisen voldeed heb ik een kado envelop gemaakt van kadopapier (Ikea). De binnenkant hiervan bekleed met een ander kado papier (Hema).


sluiting


detail van de steren


binnenkant van de envelop


De voorkant versierd met sterren (knipoog naar het papier aan de binnenkant), ik weet al aan wie ik hem ga geven en bij deze jullie dus ook :-) 


Hartelijke groet, en veel knutselplezier!
Alexander


6 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt! Die sterrenbinnenkant vind ik erg leuk. Heel leuk om die sterren weer terug te laten komen. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi floppie, leuk papier. Zit er ook nog iets anders in voor Peter?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 't gaaf! Bedankt voor je bijdrage als gast-designer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuk gemaakt!!
    Het frisse blauw past perfect bij het warme bruin. Heel gaaf dat je ook de binnenkant van de envelop hebt opgefleurd.

    -xies- Renate.


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een originele uitwerking, goed gevonden. De turqouise sterren met het touw geven er een speels effect aan. Leuk dat je deze keer onze gast designer bent en we hopen je vaker te zien bij onze challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was idd geen makkelijk opdracht maar het is je gelukt. een super kaartje en ontzettend leuk dat je onze Gastdesigner wilde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...