Pagina's

dinsdag 10 maart 2015

doosjes workshop

Het is al weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar hier ben ik weer. Op 27 februari hebben we een workshop gegeven: 3 doosjes maken. Het was erg gezellig en een zeer geslaagde avond! Het was wel stevig doorwerken, maar het resultaat was er dan ook naar.


doosje van 4 ovaaltjes


exploding box


melkpakje

We hebben gewerkt met het leuke blokje 'Stacked with love' van SU. Er zitten lieve, maar ook stoere motieven in.

Meer weten over de workshops die we geven? Kijk op ons blog Creatieve workshops.

Groet,
Alexander


8 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave doosjes, het melkpakje is ook leuk om met kinderen te doen, even sparen dus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn ze leuk, Alexander! Ik ben gek op doosjes en gezellige cadeauverpakkingen (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Vooral die eerste vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke doosjes! Vind het melkpakje echt super...!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke doosjes! Elk doosje is al een cadeautje op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie doosjes heb je gemaakt.

    grtjs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...