Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

kaart met cirkels

Een verjaardagskaart: stoer met cirkels. De cirkels bepalen de kaart. Buitenrand gesponst, een grote brad en een speels touwtje, tja daar herken je mijn stijl weer in.
Op deze kaart heb ik voor het eerst embossing enamel gebruikt. Erg leuk effect!

Het is lang geleden dat ik wat op blogger geplaatst heb. Dat herkennen jullie misschien wel, dat tijd wel eens een ontbrekende factor is... 
En als ik tijd heb, lukt het nog niet altijd om wat te maken.

Maar hier het kaartje;



Groet!
Alexander







8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, tof idee. je sterboek uit je vorige post is ook gaaf, had hem wel gezien maar niet gereageerd (zag ik nu)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stoere kaart!!!
    Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.
    Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere Caskaart,Alexander. Leuk is het metalen rondje met de leeuw.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Die embossing techniek geeft er nog net iets meer aan.Trek het je niet aan van de tijd! Die schiet er bi iedereen wel eens in en je moet het nog altijd leuk vinden. Als het een verplichting wordt is de fun er ook van af...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Alexander! Vind hem echt superstoer. Die brad is fantastisch en een touwtje is altijd goed. Leuk spul zeg dat embossing enamel, dat geeft een leuk effect. Topkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken dat embossing enamel niet, maar het ziet er erg gaaf uit!!
    Je kaartje is mooi, strak en stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, stoere kaart. Eenvoudig maar zo compleet. Top.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...