Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

workshop; kaarten met cirkels

We hebben weer eens een workshop gevolgd bij Bij Oma Dee! Het was weer erg leuk om naar Bovenkarspel te gaan, wel ff een stukje rijden maar de moeite waard! We hebben drie kaarten gemaakt, met het papier van het blokje Chickaniddy.
Naast Maartje was ook mijn Schoonmoeder mee gegaan, erg gezellig!



Een verjaardags kaartje! Ik heb naast de cirkels geprobeerd er een lijn in te krijgen, daarnast kwamen de maanden en getallen wel goed van pas voor een verjaardagskaart.




 Oef iets buiten mijn standaard! Bloemen en kleuren die ik niet vaak gebruik... toch horende kaarten wel bij elkaar, ook door het gebruik van het papier en het zelfde thema.








Cirkels willekeurig opgeplakt. Bij deze kaart heb ik de cirkels wel geprobeerd te bundelen.

Van Maartje hebben jullie deel 1 al gezien bij mij zien jullie ze allemaal tegelijk.

Tot de volgende keer groet,
Alexander


8 opmerkingen:

  1. Hallo Alexander,
    Zoals ik zaterdag al bewonderend zei, vind ik het zo leuk hoe anders jouw kijk op papier is. Je eigen stijl in het liften, zo kan ik een dergelijke workshop wel noemen, terug te zien. Ook al heb je kleuren gebruikt, die je anders waarschijnlijk niet zo snel zou kiezen. Hele leuke kaarten zijn het geworden!
    Hopelijk was de terugreis net zo gezellig en zijn jullie tevreden thuis gekomen.
    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou was dit blokje misschien iets te meidenachtig hihi. Toch ben ik het met Judith eens hoor, je kaartjes zien er, zoals altijd, fantastisch uit. In de eerste kaart zie ik echt een mannelijke touch, doordat alles mooi uitgelijnd is, zoals je zelf al aangeeft. De allermooiste vind ik de onderste, goede combi van verschillende prints en kleuren. Ik vond het ook superleuk jullie weer te zien en je hebt een erg leuke schoonmoeder (dat kan ook niet iedereen zeggen hoor ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes gemaakt op de workshop zijn prachtig! Mooi hoe jij je eigen stijl aan de kaartjes weet te geven. Ik kan mij voorstellen dat het middelste kaartje voor jou net teveel vrouwelijke touch heeft, maar ik vind hem prachtig hoor!! Goed in balans.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gedaan! Je gaat zo heerlijk onverstoord je eigen gang, en dat levert hele leuke creaties op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal eens met Maartje, leuk om jou aan het werk te zien en je creaties zijn ook al zo leuk! Bedankt voor jullie gezelligheid en aanwezigheid. Super dat jullie de moeite nemen om hele,aal onze kant op te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, Alexander, wat leuk dat jullie weer eens in Bovenkarspel waren beland, jammer dat de workshop vol was, anders had ik er ook graag bij willen zijn, hahaha, ik ben er zelden hahaha
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, gaaf hoe jij daar weer een eigen draai aan geeft. Vind vooral je doorkijk kaart erg gaaf met de strakke achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...