Pagina's

dinsdag 2 juni 2015

Thanks

Soms hoort bij een cadeautje gewoon een kaartje. Dan kun je er nog wat bij schrijven en het geeft wel zo leuk! Onze cavia oppas verdient natuurlijk een bedankje, daarom heb ik deze kaart gemaakt.


 


Soms is het lastig op op ideeën te komen, dan is pinterest handig. Ik heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt, bedankt Inge Groot.




De nieuwste kleuren van SU waren binnen, en die heb ik natuurlijk gelijk getest! Ik vond het een leuke combinatie.

Groet,
Alexander

9 opmerkingen:

  1. wat een leuk resultaat geeft dit ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel mooi uit, met een stoer radje. Inge maakt gave dingen hé, maar leuk om te zien dat je wel duidelijk je eigen ding hebt gedaan. De nieuwe kleurtjes combineren super. Ps. Meestal surf ik mobiel, maar nu zit ik achter de pc. Je hebt een stoer lettertype, maar de lettertjes zijn wel vrij klein om te lezen. Zowel in je blogbericht, als in de reacties en bij de labels is het helemaal een gepuzzel. Ik weet niet of ik de enige ben die dit opvalt, maar voor de leesbaarheid is het prettiger als je lettertype iets groter is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb de nieuwste kleuren al her en der op blogs gezien. Jij hebt ze net weer anders gecombineerd, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ook een cavia-oppasser verdient een bedankje! Je hebt een erg leuk label gemaakt. Mooi zijn de nieuwe kleurtjes van SU.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Schitterende kaart. wauw. Heel mooi. Nog een fijne zondag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke tag met die stans-tekst.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...