Pagina's

maandag 8 februari 2016

Fleurige kaart

Hoi allemaal,

Bij deze weer eens een kaartje van mij. Ik had nog wat restjes papier liggen en heb daar wat kleuren inkt bij gezocht. De achtergrond heb ik gemaakt door met een spritzer wat spettertjes op de kaart te spetteren. De grote vlekken zijn gemaakt met de Gorgeous Grunge stempelset. Het labeltje heb ik gebruikt voor de tekst en er speels opgeplakt. De metalen knoopjes heb ik toegevoegd voor een wat stoerder accent.






Het papier is van Basic Grey (South Pacific), de andere materialen zijn van SU.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de uitdaging van de Liftchallenge en Knutsels en Kadootjes.


Groet,
Alexander


7 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Alexander. Mooi de combinatie van restpapiertjes en de inktspatten.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! wat combineren de papiertjes leuk bij elkaar, en de spetters maken het plaatje compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stoere en leuke kaart, de kleurige papiertjes combineren goed met de verder stoere elementen.
    Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Alexander.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart gemaakt. die spetters erop vind ik wel wat hebben. past er leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi papier, zo samen op een kaartje nog gezelliger. Toffe kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve papiertjes, met een stoere touch. Nice! Leuk dat je de 100ste challenge met ons mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart....leuk hoe je de label hebt verwerkt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT knutsels&kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...