Pagina's

donderdag 12 mei 2016

Een bloemetje hoort erbij!

Beste allemaal,

Hier ben ik weer, dit keer met een kaart met bloemen. Ik heb een voor mij nieuwe techniek gebruikt, dat was best spannend! De bloemen heb ik gestempeld op aquarel papier daarna ben ik er met een waterpenseel overheen gegaan. Met de penseel heb ik nog wat spettertjes toegevoegd, en met een fineliner wat lijnen om de bloemen gezet. Met deze kaart ga ik meedoen met de Challenge #254 van Dutch Card Lovers.



Groet,
Alexander

10 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm mooi!!! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart et deze aquarelbloemen! De fineliner accenten maken echt verschil, goed idee. Welk merk stempels is dit, Alexander? Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stempel is van SU uit de set Flower Shop.

      Verwijderen
  3. Leuk dat je weer meedoet met DCL Alexander! Prachtige aquarelkaart!
    Groetjes Ellen










    Marjan:





    Ellen:





    Rosalien




    Margot:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel heel mooi, Alexander! Wat geeft dit een prachtig effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal mooi ! superleuk, hele mooie kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit Alexander, leuk idee. Een vraag: stempel je op nat papier of eerst droog en daarna water toevoegen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marfien, ik heb op droog papier gestempeld. Daarna ben ik met er met een waterpenceel overheengegaan. Daardoor ging de inkt wat uitlopen.

      Verwijderen
  7. Wat een mooie techniek! Heel fris zijn de kleurtjes, en de fineliner lijntjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf, love watercolor! Het is een kleine extra touch het penseel met een groots resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...