Pagina's

maandag 27 juni 2016

Gestreepte achtergrond

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer! Ik zag bij Lift Challenge een hele leuke uitdaging. Een kaart met een gestreepte achtergrond. Er stonden een paar leuke voorbeelden en er kwam gelijk een idee bij mij opborrelen. Het duurde even puzzelen, maar over het resultaat ben ik tevreden.
De strepen heb ik gestempeld met de bloemen strook uit de set van SU - Floral Phrases. Ik had al eerder een label op zijn kop willen toepassen op een kaart, dat was toen in de prullenbak beland..... dit keer is het wel gelukt :-). Verder een bloemetje, takje en een lintje. Ik heb het geheel op een kraft kaart geplakt.





Met deze kaart doe ik mee aan de Lift Challenge #106.

Groet,
Alexander


4 opmerkingen:

  1. Erg leuk, Alexander! Toen ik de foto in mijn leeslijst zag staan, herkende ik direct de liftchallenge. Mooi gestempeld, die gestreepte achtergrond! Succes met de challenge!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vrolijke lift heb je gemaakt, tof idee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je de strepen op deze manier "vertaald'hebt! Mooi recht ook :) Het label op zijn kop is ook leuk en de lintjes i.p.v. blaadjes een goed idee!
    Erg leuke lift, Alexander! Dank je wel voor het meeliften.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Alexander! Wat leuk dat je meedoet. Mooie lift is dit. Goeie kleurtjes samen, en de achtergrond heb je super strak gestempeld. Vind je kaart mooi, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...